Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 8 de gener del 2013

Us presento el Blacky!!! 08.01.13


Aquesta història és molt especial i molt maca i m'encantaria que tingués un final feliç!!!!!!!!


El blacky ja té 8 anys i aquest any per fi ha pogut comprovar el què és estar amb una casa d'acollida i ha disfrutat del carinyo d'aquesta família i està passant un hivern calentet!! 

Avui la Clara, la seva mare d'acollida, ha posat aquesta presentació tant maca pel facebook per tal de trobar-li una família per tota la vida!!!!!!!!!

El Blacky s'ho mereix!!!!!!!!!!!!!! perquè no ell?????????????? 

Té 8 anys i està perfecte en tots els sentits!! tant físicament com la part emocional!!!!!!!! 

Espero que ben aviat li puguem trobar una família!!!!!!!!!! 

Aquí us deixo la seva història a la protectora i la presentació de la Clara!!!!!!!! 




Hola, sóc en Blacky.

Sóc un gos molt especial, sèrie limitada. 

Sóc exclusiu, no en trobaràs un altre igual a mi. 

Hi ha gent que quan em veu diu: -”Ui! Si li falta un tros de morro!!”- “Pobret”. 

Jo no entenc per que els faig pena. 

Sóc un gos amb molta salut. 

Els meus companys de joc canins mai m’han rebutjat per ser diferent, m’accepten com un més sense cap problema. Però hi ha molts humans que em veuen com un gos disminuït i us puc assegurar que no és així.

He viscut tota la meva vida a la Protectora Amics dels Animals del Segrià. Ara fa uns mesos que el David i la Clara van veure que jo a l’hivern ho passo malament a la prote, em constipo i m’han de medicar per la mucositat. I van decidir donar-me l’oportunitat de passar l’hivern a casa seva. 

Jo no m’ho podia creure, per fi estaria en una casa.  

Ara fa ja 2 mesos que visc calentet, amb 4 gossos més que em fan companyia.

Amb humans de totes les mides sempre pel meu voltant, que em fan carícies, em treuen a passeig, riuen amb les meves cares, inclús estan mirant a veure si em poden fer una neteja de les dent, que em convé molt. 

Jo, es clar, em porto molt bé. A casa m’estic quiet si m’ho demanen, no trenco res, sóc molt obedient, no faig ni un sol pipi a dins, si em diuen que m’esperi assegut el menjar ho faig amb la meva millor cara. Només busco les carícies dels humans que em trobo. 

Ara els meus pares d’acollida estan decidits a que trobi una família que m’estimi per sempre, que em doni tot l’amor que diuen que em mereixo. Ja soc una mica gran, diuen que tinc 8 anys, però tinc una salut de ferro per que, sabeu una cosa, des que tinc casa no m’he constipat gens, i encara em queden uns quans anys per fer feliç algú. 

Diuen els meus pares d’acollida que si alguna persona està preparada per rebre tot l’amor que un gos pot donar que es posin en contacte amb els Amics dels Animals del Segrià i que em vinguin a conèixer. Segur que es quedaran gratament sorpresos.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats