Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 8 de gener del 2013

La nostra Barca!!!!!!!!!! El riu està radiant!!!!!!!!!

05.01.13

El riu ebre torna a brillar!!!!!!!!!!! El nostre meandre estava trist i per fi torna a estar a ser feliç!!!!!!!!

Quantes ganes tenia de veure aq foto en persona!!!!!!!!!!

El dia 3 vaig veure la notícia pel flixbook i em vaig alegrar moltíssim!!!!!!!!!

I el dia 4 com què estava a Flix, no vaig dubtar en anar cap al riu per veure-ho en directe!!!!!!!


ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Després d'un any ja la tenim un altre cop amb nosaltres!!!!!!!!!

04.01.13

El riu es veia trist sense ella!!!!!!!!!! durant aquest temps he sentit molts comentaris de la gent i molts debats del tema!!

Però per mi, la barca és el nostre gran atractiu!! és la nostra història i forma part de Flix!!!!!!!!

Aquest any, mentre passejava pel costat del riu, l'he trobat a faltar i com no, m'han vingut moltes imatges a la meva ment!!!!! Es tota una vida amb els flixancos i segur que si parléssssssss ens contaria moltes cosetes!!!!!!!!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats