Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 14 de febrer del 2013

14.02.13 - Sant Valentí - Visca l'amoreeeeeeeeeee!!



Com sempre dic, cada dia és perfecte per demostrar el teu amore!!!!!

Si una cosa he après estant amb el meu morcete és a saber demostrar els meus sentiments!!!!!

Podria dir que abans em feia vergonya, ho deixava pel meu interior i no compartia el meu veritable "jo"!!!!!!!!!!!



Morcete m'ha ensenyat a no tenir por dels sentiments, de sentir-se estimada i a estimar!!!!!

No hi ha res més maco que mostrar el teu amor, el dia a dia!!!!!!  no importa si es dia 14 o dia 20 o 30, l'important és disfrutar-lo amb la persona que estimes i saber demostrar-ho!!!!!!

Hi han moltes coses, que et poden plenar ..........

Els petits detalls!!!!!!!! 

Les Paraules!!!!!

Aquelles mirades especials !!

Els Gestos!! 

Mimitos!!!!!!!!! 

La companyia!!! 

aquelles grans converses!!!!!! 

......

Saber que quan estàs malament, està al teu costat cuidant-te!!!!!!! saps que està allí !!!

Son tantes coses ........... que val la pena compartir la teva vida amb una persona que estimes !!!!!!!


Feliç dia de Sant Valentí !!!!!!!!!!!

T'estimooooooooooooooooo Pitxu!!!!!!!!!! 
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
muaaaaaaaaaaaaaaaaaa









SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats