Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 13 de febrer del 2013

Disfrutant del paisatge - 03.02.12 -



Molts cops, em diuen "ostres si què matines" però en plan "vaja pal matinar"

En un somriure sempre contesto què és per culpa la Noa!!!!!! a les 8 del matí ja està desperta i t'està espereant per marxar a la muntanya!!!!!!!

I si passa 10 minuts de l'hora ja es posa a plorar!! jejejeej que mona ella!!


No negaré que algún cop penso "ufff amb lo bé que estic al llit" però quan arribo a la muntanya i veig aquestes imatges penso:

Val la pena matinar!!!!!!!!!!!!!! 

La natura sempre et sorpren i et fa gaudir d'aquests petits moments!!!! 

Dies com aquests, veus com les flors et donen el bon dia i tenen ganes d'acompanyar-te amb la teva ruta!! !!!!!

I qui diu flors, diu animalets!!!!!!!  Sentir-los és una passada però veure'ls ja és impressionant!!!!! 



La Noa els olora d'un hora lluny i quan veus que es posa en mode persecució val la pena parar-te i gaudir de l'escena!!!! 

Perquè en algun moment, en aquella carrera desesperada, sortirà el conillet en sentit contrari de la Noa!!!!!!! jajajaja





M'agrada molt veure aquestes fotos, m'encanta recordar aquell moment perquè disfruto de veure la Noa feliç i naturalment jo també!!! 


Son moments que el temps no t'importa i saps perfectament que estàs disfrutant del moment!! 





Estar en contacte amb la natura no té preu!!! 
 I lo bonic és què disfrutes tant si vas acompanyada com sola!!!!!!! solament necessito la meva gosseta perquè ella em dona l'excusa perfecta per no fallar a la meva cita amb la natura.





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats