Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 28 de febrer del 2013

Una petita llum al final del túnel!! - Ercros Flix -




Ahir i com cada dia, vaig anar una estona a l'esplanada de camions!!! 



De 2 a 3 érem aprox. 25 persones però a la tarda està tota l'esplanada plena de cotxes i molta gent recolzant aquesta concentració d'afectats del E.R.O d'Ercros Flix!




Per mi, tothom s'està solidaritzant amb aquesta causa i la gent ha entès que aquesta lluita és de tots perquè el lema de "FLIX NO ES VOL MORIR" és el més adient!!!!!!! tot el poble està ple de pancartes!! 

Qui diu Flix, diu altres poblacions ja què som molts els que treballem aquí!!!!!!!

Ahir a la tarda va parlar el comité d'Ercros i em va agradar e que van dir; la sensació que vaig tindre és què hi ha una petita llum d'esperança!!!!!!!! 




Ara queda esperar a veure com van les negociacions aquest divendres!!!!!!!! 



Hi ha gent que diu "no s'està fent res, ens hem de movilitzar" Pel què he vist, pel que estic vivint i pel què he escoltat, per mi s'està fent molt i sobretot ara és comença a veure els resultats!!!!!!! 



Crec que hem de fer pinya tots junts, res de buscar històries del passat per enfrentar-nos sinó viure el present ja què aquest és NEGRE per tots!!!!!!! l'empresa que és VOL MORIR és de t@ts!!!!!!! tots som família i TOTS estem de dol!!!!!!!! 

Si fas una volta per Flix, solament sents parlar d'això, és monotema!!!!!! i és respira una tristor impressionant!!!!!!!!! 

Ahir al migdia, el carrer principal de Flix, semblava un desert de cotxes!! no hi havia casi ningú i vaig pensar:


"si al final es fa aq E.R.O, Flix és quedarà així ......... MORT" 


Estic cansada de sentir o llegir comentaris que estant fora de lloc i què aquests l'únic que fan son exaltar a la gent!!!!!! hem de pensar que som una gran família i seguir lluitant per a què això no se'n vagi a la merda!!!!!! i mai més ben dit......... perquè aquests volen marxar i deixar-nos la merda!!!!!!!!! 
Tothom pot aportar el seu granet d'arena, amb les seves lluites de grup però el que s'ha de tindre clar és què hem d'anar tots a una!!!!!!!! sense trepitjar-nos uns als altres!!!!!! t@ts en sabem de parlar i criticar però per mi, ara no és el moment!!!!!!!!! 

Porto 16 anys treballant a Flix i aquests dies estic visualitzant uns canvis radicals a la meva vida i no sé com acabarà aquesta història!!!!!! no vull pensar-ho però la veritat és què a la meva ment solament penso en aq tema i en tota la gent afectada!!!!!!!  a t@ts ens repercutirà d'alguna manera!! 

Però tinc clar que lluitaré fins al final amb la meva gent!!!!! perquè m'estimo al meu poble i aquest aquest E.R.O que volen fer m'afecta directa i indirectament!!!!!

Espero que aquesta petita llum passi a ser una llum molt gran i plena d'esperança per tots els afectats d'aq fàbrica!!!!!!!! 

Ànimsssssss i a seguir lluitant tots junts!!!!!!! 


Aquí us deixo el vídeo que va grabar un noi ahir, del què ens van dir els membres del comité!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats