Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 5 d’agost del 2010

05.08.10; Felicitats Jo!!!!!!!!!!!!!!


Avui és el meu cumple!!!!!!!!!!! jejejeje

34 anyets!!!!!!!!!!!

Ara ja cada cop que fas any t'ho has de pensar!!! almenys a mi em passa, he de contar els anys!! jejeje

Pos eso!!!!!!! que estic contenta de fer anys!! qualsevol cumple de la teva gent és maco però el teu encara més!!!

Ahir ja vaig començar a celebrar-ho!!! vam sortir amb els amics a sopar!!!!!!! amb el Jordi i la Raquel!!!!!! apart quan vaig arribar a caseta, morcete ja em va donar el seu regalet! jejejeje

Així que no em puc queixar!! a les 12 de la nit ja tenia tres regalets! jejeej

muaaaaaaaaaaaaaaa

BON DIA PER LA MATINA!!!!!!!!

5 comentaris:

enric ha dit...

Moltes felicitats Eva!!!!!!
I tens raò amb això de cuidar-te que ja comences a tindre una edad!!!!!!!
Ens veiem a dinar!
Una abraçada!!!!

Enric i Joa

eva_yam ha dit...

jajajajjjajajaja gracietesssssssss tato i joa!!!!!!!!

bé, no havia dit res de cuidar-me però tens raó!! ja tenim una edat!! jejeje

fins després!! gracietes pel mtge!!

Anònim ha dit...

Eva: Que pases un fantastico dia de cumpleaños. ¡Felicidades!

Anònim ha dit...

eva 34 ANYETS, aixo no eh? anyets es posa quant en tents 10 a partir dels vint ja començent a dir vinti pico tacos, pero en trentaaaaaa.... no vull ni recordamen pero anyets no,ale passa un bon dia vieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeja radio patio

eva_yam ha dit...

jajjajaj gràciesssssssss anònim i radio patio!!!!!!!!!!!!!!

ha estat un gran dia!! deu ni do les felicitacons que he rebut pel face!!!! estic molt contenta! ja tens raó amb que son "tacos" i no pas anyets! jajajajaj

apaaaaaaaaaaaaaaaaaa a continuar endavant
petonetssssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats