Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 d’agost del 2010

Caminant per Tarragona!! 31.07.10




Feia dies que no caminava i la veritat és què en tenia moltes ganes!! tinc mono de senderisme!!!

Caminar per la ciutat no es tant bonic com perduts per la muntanya però algo és algo!! l'important és fer exercici!!!!!!!!!!

Així que dissabte de bon matí vaig estar caminant per tarragona!! 1 hr. 45 minuts!!! em vaig prendre la meva amiga per anar fent fotikis del moment i així poder gaudir del camí!!!

Sort que vaig anar aviat perquè a les 11 del matí feia un sol i una calor impressionant!!!!!!! impossible de caminar!!

Aquí deixo les fotikis que vaig fer!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats