Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 4 d’agost del 2010

Dies de celebracions!!


Aquesta setmana d'agost em fa molta gràcia!!!!!!!!! conec molta gent que està d'aniversarissss i això em fa recordar-me'n de t@ts!!!!!!!!!!

Moltes Felicitats Feli!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Que passis molt bon dia!!!!!!!!!!!!!!!!!

molts petonetssssssssssssssssssssssss festius!!!!!!!!!!


Que podria dir de la Feli!!! és una persona que em cau molt bé!! és leo com jo i m'agrada el seu caràcter!! és sincera i et diu les coses pel seu nom però amb tacte i això sempre és bó!! apart m'agrada el seu sentit de l'humor!!! fa molts anys que ens coneixem i li tinc molt de carinyo!!!!!!!

Disfruta d'aquest dia que això de fer anys sempre senta bé!!!!!!!!
petonetssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats