Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 25 d’agost del 2010

Reflexió 25.08.10; sense retorn

Aquests dies tinc massa feina per dedicar-li uns instants al bloquet però no m'agrada deixa-lo de banda ja què forma part del meu dia a dia!!!!!!!!!!


A la nit buscant cosetes arxivades vaig trobar aquesta poesia de "brideshead"; al seu dia la vaig guardar perquè em vaig sentir totalment reflectida i em va agradar moltíssim!!!!!!


Parla del vincle que tenim amb les persones que ens han deixat!!! cada persona quan ho llegeix pensa amb els seus!!! pares, mares, fills, amics!!!! algú que ha marxat i que t'has estimat moltíssim i ara notes aquella enyorança de no tenir-lo al teu costat!!!!!!!


Però el més bonic és pensar que sempre el tindràs aquí en tu perquè el poder de la ment és el tresor més gran que podem tindre!!!!!! els teus records i els sentiments sempre estant amb tu!!!!!!!!!!!


Aquí deixo aquesta poesia dedicada al meu pare!!!!!!!!!!

T'estimo papa!!!!!!!!!!!!!!! i et trobo a faltar !!!! moltíssimmmmmmmmm!!!

__________________________________________


Sense Retorn


Avui fa 4 anys
vas començar un camí àrid,
difícil,
valent.

Un camí desagraït,
sense sol,
sense arbres
ni companys de viatge.

Però no et vas acovardir,
sabies que el destí t’hi portava,
que no hi havia tornada...
i t'hi vas atrevir.

Des d’aleshores que no em truques,
ni m’escrius
ni em preguntes com estic.

Però no t'has d'amoïnar,
ja sé que on ets
no hi ha telèfon,
ni paper,
ni Internet.

I en tinc prou.
Sé que ets feliç
sabent que et penso cada dia,
que segueixo els teus consells...
que miro d’estimar,
que procuro no ferir.

No ens tornarem a veure,
ho sé,
però jo també sóc feliç...
sé que mai no et veuré morir.

Perquè els records
són immortals...
com ho és el teu
en la meva memòria.


Un relat de brideshead (16-01-2006)

web de relatsencatala.com

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats