Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 d’agost del 2010

Felicitats Morcete!!!!!!!!! 02.08.10


Avui l'alex (aliasss morcete) fa anyets!!!!!

36 anys!!!!!!!!!!!!!

Això és diu aviat! jejejejeje

Felicitats Morcete!!!!!!!!

Que passis molt bon dia encara que sigui treballant!!!!!


Ahir ja no em vaig poder estar i a la nit, li vaig donar el meu regalet!!!!!!!! jejeejje

Ja tinc ganes d'estar a caseta per poder-ho celebrar!!!!!!!!! seguint amb la meva dinàmica d'exteriorització de sentiments, em toca parlar de morcete!!!!!!!!

Que podria dir del meu petitet!!!!!!!! que me l'estimo moltíssim!!! crec que no fa falta dir gaires coses perquè sempre intento demostrar-li els meus sentiments així què el que pugui dir ja està més què dit!!jejeje

Però per la gent que lo el coneixeu us diré que per mi és la meva llum!!! una persona sincera, molt parlador!!! jejeej, amic dels seus amics, optimista, realista!!!!!! una persona amb caràcter però molt comunicativa!! m'encanta el seu sentit de l'humor, m'encanta tot d'ell!!!!!!!!!!!! i sobretot el que més m'agrada d'ell és què és molt carinyos i detallista!!! Defectes???????????? ummmmmmmm per mi no en té cap o no els hi he trobat!! jejeje serà l'amor que em té cega!! jajaja

T'estimo petitet!!!!!!!!!!!! espero poder compartir amb tu molts més aniversaris i desitjo que siguis molt feliç amb tots els sentits de la vida i sobretot el que m'agradaria més, es poder compartir aquesta felicitat amb tu tota la vida!!!!!!!!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Bé, ara em toca felicitar-lo per aquí, suposo que avui no ens veurem, et dec una abraçada i t'estalviaré les 36 estirades d'orelles! Per molts anys!!!!!!!!!
La teta

eva_yam ha dit...

gracietessssss teta!! ja li diré que entri al bloquet per a què vegi la teva felicitació!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats