Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 30 d’agost del 2010

Cap de Setmana Genial!!!!!!!! 28.08.10

La paraula exacta seria aquesta, Genialllllllllllll!!!!!!!!!

Aquest cap de setmana ha estat diferent a la resta!!!!!!!!! els meus amics em van organitzar el "comiat de soltera" però íntim!!!!!!!! és a dir, ells solets!!!!!!!!!!!!!! com els hi diria amb ells "els de tota la vida" jejejeje

Faltaven dos amics per acabar de ser perfecte però a última hora no van poder vindre!!!!!!!


Va estar molt bé!!! cap de setmana de molts sorpreses ja què fins a l'últim moment no em van dir on en portarien i que faríem!!! platgeta, senderisme, regalets, piscina i festiki!!!!!!!!!!!!! no es pot demanar més!!!!!!!!!!!!! però el més important és què vaig poder gaudir de la seva companyia durant moltes hores i m'ho vaig passar de conya!!!!!!!!!!!! feia temps que no estàvem tots junts i va estar molt bé!!!!!!
Els regalets que em van fer van ser molt originals!!!!!!!!!! una poesia molt maca feta per ells i aquesta figura de tots els amics! jejejeje
una passada!!!!!!!!!!






5 comentaris:

Unknown ha dit...

enhorabona !

Anònim ha dit...

Realment ahir se't veia molt feliç quan ho explicaves tot (o no?), tens uns amics que valen "un imperi" i la figura és molt bonica i original. Vinga, que ja hi sommmmmmmmm !!!!!!!!
la teta

Anònim ha dit...

M'he tornat a mirar la figura i havia oblidat dir-te que estàs molt encertada, "igualeta", en un moment se sap qui ets tu!
la teta

Anònim ha dit...

los ninotets son la pera,un 10 aqui els hagi fabricat,au sortit guapos i tot jajja....radio patio

eva_yam ha dit...

jajajaja gracietes a tots!!
la veritat és què el regalet és molt original i alguns estem molt encertats!! jejeejej

i sobre els meus amics que puc dir!! genials!! vaig disfrutar molt!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats