Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 9 d’agost del 2010

Gràcies Elena!!! + paraules pel diccionari flixanco!!



La Elena és una seguidora del bloquet i col.laboradora del diccionari flixanco que estic fent!!

L'altre dia em va donar dos paraules noves!! he intentat explicar-les el millor que he pogut però si algú sap més cosetes d'aquestes paraules o em vol rectificar en alguna cosa, encantada de llegir-lo!!

La primera paraula és:
"ARROSSI"
Els pagesos de flix l'utilizaven (bé i actualment segons em va dir un senyor de flix, també) quan feien referència a cargar el material "a granel".

Al diccionari no existeix aquesta paraula però no sé si hi ha alguna altra que fa referència amb aquesta.

La segona paraula és:

"NEVI"

Segons em va explicar antigament a Flix, a la plaça l'església, havia la geladeria del senyor Nemesio Vilalta i la gent als gelats de barra li van acabar dient "Nevi".

Si sóc sincera no havia sentit mai aquesta paraula i em va fer gràcia perquè la Elena va parar un senyor pel carrer per dir-li "em convides a un nevi??" jajaja i encara me'n ric ara!!

Bé, si saps més cosetes d'aquestes paraules........... deixa un comentari!!!!!!!!!!
Gràciesssssssssss!

Si voleu veure el diccionari, solament fa falta que miris la pestanya de "diccionari flixanco"

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats