Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 19 de maig del 2011

19.05.11 !!! :( :( :(

Ahir la gent recordava els seus familiars que ja no estant amb missatges de "copia-pega" i em van venir moltíssimes coses a la ment!! records i més records!!!!!!!!

Cada persona o família tenim gent a recordar i com més gran et fas, més gent se'n va!!!!!!!

Diuen que es llei de vida i que el temps ho cura tot però per molta raó que tinguin, enyorar-los sempre està present!!!!!!!! hi han dies que enyores positivament i altres amb tristesa.

Els records sempre els tenim de tots els anys viscuts amb ells i això fa que et sentis feliç recordant-lo i sobretot compartint aquestes històries amb la teva gent.

Avui és dia 19.05.11!!!!!!!!!!!!!!!! tal i com deia qualsevol cosa et recorda, a mi el número 19 sempre em recordarà el número que es va prendre al meu pare!!!!!!!! perquè després de 5 anys i 7 mesos em segueix passant el mateix!!!

Quan miro el calendari i veig el número 19, sempre penso amb ell i alguns moments que no m'agrada recordar!!!!!!!!!

He vist aquest vídeo i m'ha agradat perquè parla dels pares i de l'important que poden ser per nosaltres!!!!!!!! i molts cops, la gent se'n dona compte quan ja no els té al seu costat!!!!!!!!


T'ESTIMO PAPA!!!

Miro la foto i m'agradaria tenir-te aquí i donar-te un petó a la front i dir-te lo molt que t'estimo!!!!






SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats