Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 19 de maig del 2011

Esperant el moment!!!!!!! 19.05.11


Esperanttttttttttttttttt i esperant!!!!!!!!!

Estic contenta!!!!!!!!!!! fins que no la vegi a caseta no vull saltar d'alegria!!!!!!!!!

Era una sopresa de morcete però per culpa de la meva insistència buscant gossets per internet, al final m'ho va dir!!!!!!!!

Ens regalen una gosseta!!!!!!!!!!
xdddddddddddddd

Gràciesssssss al Paco i la Raquel
ben aviat tindrem un gosset per casa!!!!!!!

Així que, com era d'esperar, ja li hem comprat les seves cosetes!!! jejejeje

El dia 20 farà 7 setmanes i se suposa que ja és el moment idoni per treure el cadell de la seva mare però fins que no us ho digui el criador no podrem anar-la a buscar!!!!










Qui m'havia de dir........................ que aquesta foto tindria alguna mena de significat a la meva vida!! jejejejeje

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats