Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 17 de maig del 2011

Reflexió d'avui!!! Recordant-lo 17.05.11



Sembla mentida els records que arribem a tenir les persones!!!!!!!!!!! Durant el teu dia a dia et venen records a la ment de moments viscuts i sempre quan menys t'ho esperes.

L'altre dia vaig tenir una invitada molt especial a casa, la meva fillola Laia!!!!! Em va fer il•lusió que vingués ja què era el primer cop que ho feia soleta i tant l'alex com jo, vam disfrutar de la seva companyia i ens ho vam passar bé amb ella ja què els nens tenen aquella alegria tant especial.

Em va fer gràcia perquè un dels moments que estava amb ella em va vindre un record maquíssim del meu pare.

Li estava pelant la poma per a què se la mengés i vaig intentar fer-ho com el meu pare; em va sortir inconscientment, sense pensar-ho però em vaig veure reflexada amb ell i sobretot ella va fer la mateixa carona que feia jo quan mirava al meu pare.

Mentre ho estava fent em vaig girar i li vaig veure la seva mirada fascinada veient com es podia pelar una poma!!! I em va dir:

- alaaaaaaaaaaa padrina!!! Que xulo!!!

- saps qui m'ho va ensenyar a fer això??? El teu iaio Floreal!!!!!!!

I li vaig explicar que quan era petita m'encantava mirar com el meu pare pelava la poma amb aquella paciència ja què el resultat final era una passada.


Em va fer gràcia perquè em va sortir perfecte, sense voler-ho, em va sortir tota la pell en una, tal i com ho feia ell.

No se, però amb aquell moment el vaig sentir més a prop que mai!!!!!!!! I la carona de la Laia va ser única, va ser un moment especial!!

Son petits detalls del nostre dia a dia que son especials perquè no es poden explicar!! S'han de viure!!!!!!!!!!!





SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats