Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 2 de maig del 2011

Pastís de Xocalata amb melmelada de maduixa



Aquest és el pastís que va fer dissabte morcete!!!!!!!! Teníem convidats per sopar i va voler preparar un postre especial.



Vaig fer una fotiki abans de posar tota la decoració perquè deia "menja'm" jejejeje



Va quedar maquíssim!!!!!!!!!!




Aquest és el morcete, el protagonista d'aquests pastissos tant bons!!!!!! (aquest cop em va deixar fer-li una fotiki)

L'exterior tot de xocolata i desprès per dins va posar melmelada de maduixa!!!!!!!!



6 comentaris:

Anònim ha dit...

ja podem anar a caminar garçaaaaaaaaaaaaaaa RADIOPATIO

eva_yam ha dit...

ajajjajaja que consti que jo solament provo un trosset molt petit, la resta li donem a la family!! jajajaja

Jaume Masip Llop ha dit...

Ostras, Eva, això ja comença a ser perillòs, je, je...(pensa que fa mesos que he deixat de fumar, m'he engreixat cinc quilos i això, amb aquesta pinta, és una clara incitació a caure en la tentació) fins hi tot amb rodolí!

Anònim ha dit...

eis!!!!!tu ja saps q x estes coses, jo com si fos de la family jjajajjaajajaa

eva_yam ha dit...

jajajaj ja ho pots ben dir jaume!! aquests pastissos son perillosos, els hem de mirar de lluny!! sort que ben repartits no fan tant de mal!! jejejeje

i RADIOPATIO!! ja ho tindré en compte!! jajaja

Maria José ha dit...

Sort que sempre els puc tastar, quan veig les fotos només em puc imaginar que són bons, però a la vida real ho puc assegurar!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats