Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 30 de maig del 2011

Una historia real!!! 3 cadellets abandonats!!


Ahir el meu germà i Jose van sortir a caminar!!!! jo no vaig poder ja què em sento molt cansada del refredat!!!!!!!!!

Van anar a la zona de Corbera!!! quan estaven arribant al cim es van trobar aquests cadellets!!!

Es pensaven que la mare estaria per allí però no vam veure rastre de persones ni de la mare!!!





Qui pot abandonar uns gossets tant guapets????

No entenc com pot haver gent així!!! gent que no té cor i que no té miraments!!!

Tal i com em van explicar no semblava pas que fes dies que estiguessin allí, segurament feia hores!!

Això si, quan li van donar aigua pubrets la van liquidar amb un moment!!!


Els gossets des de què els van veure no es van separar d'ells així que van decidir ajudar-los.

Em van trucar per a què els ajudès i em vaig posar en contacte amb la protectora de mora d'ebre; en un principi la Senyora em va dir que no tenia lloc però després va dir que siiiiiiiii i ens va ajudar.





Resumint, que els vam portar al centre veterinari de mora i allí es va fer càrrec la protectora.

I aquesta història ha tingut un final feliç per aquests 3 cadellets!!!

Em va trucar la Sra. Isabel i em va dir que dos ja els havien adoptat aquell mateix matí i que quedava solametn un, el que més li agradava al meu germà.

El tato desprès de pensar-ho poc, a la tarda va anar a buscar-lo!!!!!!!!!! jejejeje


Estic contenta perquè la casualitat de la vida va fer que ahir el meu germà i Jose van salvar la vida amb aquests 3 cadellets!!!!!!!!!

Gràciessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss!!!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

quina historia en final tant bonic! me emocionat i tot pobrets sort que tenien lo seu angel :)

Anònim ha dit...

aaa eva soc la sisaaa no penso mai en firma xeic jajajjaa

enric ha dit...

Bonic escrit Eva! la veritat és que si caminar es molt bonic, el poder fer una bona acció encara ho és més. O millor dit, desfer la mala acció feta per "persones" sense escrupuls. Perquè abandonar tres gossets petits, de dos mesos i algo a la seva sort a la montanya......No saben caçar, no tenen aigua per cap lloc......ells pobrets estàven esperant allí dalt,sense moures. Que trist!
Lo bonic va ser la cara que van posar quan ens van veure.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats