Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 16 de maig del 2011

Diumenge!!!!!!!! 15.05.11

Diumenge vaig sortir una estona a prendre algo i em vaig trobar a casi tota la family!!!!!!!!!!
Vaig estar una estona amb la meva fillola Laia i el meu nebot Alex!!!


Quina gràciaaaaaaaaaaaaa veure'ls a sobre la moto!!!!!!!!
L'alex estava encantat de la vida i fins i tot feia el soroll de les motikis!!! jejejeje

I la laia no en parlessim!!!!!!! una gran pilot i amb molta imaginació per jugar!!


Em va fer gràcia fer 4 fotikis i he fet aquest petit muntatge!!!

Les cares de felicitat ho diuen tot!!!!!!!!!!!!! te'ls menjaries a petons!!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats