Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 26 d’octubre del 2011

Diccionari Flixanco!! 268 paraules!!

Ara feia molt de temps que no parlava del meu dicconari flixanco!! bé, el de tots!!!!!!!!!!! 


Sempre ens han dit "parleu molt raro vosaltres"!!!!!!!! 
Al principi em feia gràcia que m'ho diguessin després durant una època no m'agradava gens que m'ho diguessin però al cap del temps i sobretot quan vaig començar a valorar molt més les coses, les persones i la meva terra, vaig canviar de pensament!! 

i des de llavors, m'agrada!! pensar que parlem raro em fa sentir més de Flix!! 

Per aquestes zones tots parlem molt raro, fins i tot diria que les poblacions properes a nosaltres també!! pocs quilòmetres de diferència però el parlar diferent!!


Nosaltres tot ho acabem amb "o", els de ribar-oja amb "e", els d'ascó no me'n recordo!!


vaig a posar uns exemples del parlar flixanco: (no tothom parla així!! que quedi clar)

"- No me tocos que te fotre un calvot!!!"
"- No faigos això!! agafa lo fato i ves cap a casa!! "
"- Xeic!!!!!!!!! quan sapigos el que ha dit, fliparàs!! "


jajajaja totes aquestes frases son incorrectes però parlem així!! 


Així que després de sentir tants cops que parlem raro, vaig decidir un dia d'anar recollint paraules flixanques i així fer una rialla llegint-les ja què quan et poses a repassar-les totes, te'n dones compte que tenen raó, PARLEM RARO.


________________

En total, de moment, hi han 268 paraules!!!!!!!!!!! una pasada!! 
feia temps que les volia contar però mai trobava el moment!!!!!!! 

Bé, aquí us deixo un enllaç del diccionari flixanco!! (sempre el teniu disponible a la pestanya de dalt que posa "DICCIONARI FLIXANCO"

També volia aprofitar i donar les gràcies a totes aquelles persones que han estat aportant paraules amb aquest diccionari i entre t@ts aquest ha anat creixent!!!!!!!!!! 

Bé, si sabeu alguna paraula més....... no dubteu en deixar un comentari!!!

Moltes gràciessssssssssssssssssssssss a t@ts!!
 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats