Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 25 d’octubre del 2011

Els panellets de Morcete!!! 24.10.11






Ahir Morcete va fer panellets!! és el primer cop de la seva vida que en fa i la veritat és què l'he de felicitar!!!!!!!!






Li han quedat clavats a la meva mare!! El passat dimecres va veure com ho feia ella i va prendre nota i ahir dilluns va fer la massa dels panellets i a la nit ens vam posar els dos a decorar-los com toca!! amb pinyonets i ametlla!!!!!!!








Apart els vam fer petitets com a mi m'agrada!!!!!!! ens feia una mica de respecte el tema del forn perquè no sabíem si quedaria bé però la vam encertar!! seguint les indicacions de la mami ens va quedar perfecte.









Va preparar 1/4 part del que va fer la meva pare i van sortir molt poquets!! en total 26 panellets !!!







A la nit en vaig provar un i estava boníssim!!!!!!!
clavat als que fa la meva mare!!

per tant podem dir, que tot un èxit!!!!!!!!!









FELICITATS MORCETE!!!!!!!!!!! 

estàs fet un crack de la cuina!!! jejeje










Si algú vol la recepta dels panellets que m'ho digui i li passaré!!! 

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats