Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 21 d’octubre del 2011

Flix des de l'aire - 2 -

Al mes d'agost vaig publicar un article amb el qual vaig posar un vídeo d'imatges de Flix que vaig trobar pel flixbook!!

No sabia de qui era i la veritat és què em va impressionar!!

Avui he rebut un comentari amb aquest article i m'ha agradat perquè m'ha escrit l'autor del vídeo.

És el Flixanco Marc Puig i m'ha deixat un enllaç d'un altre vídeo!!! és una passada!!!!!!!! molt millor que l'altre i a sobre les vistes son des del castell nou!! val la pena veure'l. (està grabat amb el seu tricopter)

Gràcies Marc pel comentari i pel vídeo.

Aquí us el deixo!!



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats