Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 25 d’octubre del 2011

Navegant per internet: RiberaAlegre


Fa dies que volia posar aquest article però no arribava el moment!! !


El bloc és diu RIBERA ALEGRE!!!!!!!! i està molt bé!!!


RiberaAlegre

Projectes Socioculturals a la Ribera d'Ebre





Vaig veure un enllaç el 17 de setembre sobre aquest web i em vaig posar a navegar i quina va ser la meva sorpresa que llegint cosetes, vaig veure un apartat que posava "DICCIONARI FLIXANCO" i em vaig dir a mi mateixa:

- ostres!!!!!!!!!!! algú més fa un diccionari flixanco????????

jajajaj i quina sorpresa lameva que parlaven del meu diccionari flixanco!! bé, meu no és sino més aviat del meu bloquet Cosetes del dia a dia i dels seus seguidors!!!!!!!

Em va fer molta il.lusió veure aquest apartat i com no, vaig animar a què més gent s'animi a fer aquest projecte realitat!! i naturalment m'agradaria formar part d'aquesta i aportar totes aquestes paraules que he anat recollint durant aquest temps.

Així que us convido a navegar amb aquest bloc de la ribera d'ebre.

També em va agradar molt l'apartat de wikiloc "rutes i camins" ja què faig senderisme i m'agrada la idea de poder tenir un dia un llista impressionant de rutes per fer a la nostra terra.

De totes formes aquesta llista ja existeix ja què el wikiloc l'utilitza molts senderistes de la ribera d'ebre i d'altres llocs i tots comparteixen les rutes que han fet; entre ells, està el meu germà enrique el qual porta molt de temps posant les seves rutes al wikiloc.




 I per últim parlar d'aquest mapa de carrers de Flix!! està molt bé i és del milloret que he trobat per internet!!!

Bé, i sobre el sense cost que dir! és una bona iniciativa però encara falta que la gent s'animi a utilitzar-la.



Així que espero que algun dia això deixi de ser un projecte i sigui una gran realitat!! a veure si entre t@ts podem arribar a fer-ho.




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats