Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 31 de desembre del 2009

Dia trist!! 31.12.09

Avui volia posar moltes cosetes al bloc i alguna que altra reflexió però els ànims no estant per tot això!!
Fa una estona m'han confirmat que la família ja ho sap; que trist.
Aquest matí no he pogut anar a col.laborar amb la recerca de la Sra. Maria ja què treballava però he estat en contacte amb la gent i desgraciadament ha tingut un final tràgic!!
No paro de pensar amb elles! amb la Sra. Maria!! amb la Bianca i la Cristina!! bé, amb tota la seva família. No m'ho puc creure!! no m'ho puc explicar!! no hi ha dret que passin aquestes coses!!
Solament em queda donar-lis el meu condol i estar al seu costat amb aquests moments tant difícils!! perquè elles així ho han fet amb la meva família!! encara me'n recordo quan es va morir el meu pare i la meva mare es va posar malalta!! elles no es van moure del nostre costat! sempre venien a veure-la i a donar-li ànims!! amb aquests moments difícils et dones compte la gent que tens al teu voltant!! unes noies amb un gran cor!! no hi ha dret!!!
Sempre han estat una família molt unida!! unes filles que adoraven la seva mare i sobretot una mare que n'estava moltíssim de les seves nenes!!!!
Diuen que les malalties no s'entenen de raons i quan la ment ens fa un mala jugada no entra en raó!!


Una abraçada ben forta per tota la família!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats