Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 21 de desembre del 2009

Fotos de la neu (dia 15.12.09)

El passat dilluns dia 14 no vaig poder vindre a Flix per culpa de la neu!! em vaig trobar amb les carreteres tallades, bé més aviat que necessitava cadenes per poder passar!! tant la carretera de Falset com la de Tivissa!!
Finalment vaig venir el dimarts per la carretera de Tivissa i no em vaig poder estar, de fer unes quantes fotikis!!!!!!!
Així que aquí les deixo!!!!!!!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats