Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 2 de desembre del 2009

Navegant pels blocs!!

Avui m'he trobat un comentari al meu bloc del meu tato on em deia "visita el bloc de FOT ANGÚNIA" i així ho he fet!!!!!!!!

La veritat és que no m'esperava aquest article!! conforme anava llegint, m'anava agafant la risa i pensava "ostressssss quan ho vegin els comentaristes flixancos" jajajajajja!! perquè segur que a molta gent no li sentarà bé el que ha posat!!! hagués quedat molt millor l'article si ell també s'hagues definit amb algun estudi del seus!!


Me'n ric perquè l'article està molt currat i si tens sentit de l'humor és molt bó!! naturalment jo també he rebut o més aviat el meu bloquet i la gent que hi entra!!!
L'amic blocaire Reyes ha fet, segons diu ell, un estudi a nivell antropològic dels comentaristes flixancos que escriuen al bloc de la plataforma.


N'hi ha per tots els gustos!!!! el meu bloquet entra dins de l'apartat de "quejicas" que tal com ho defineix som:


"Els "Quejicas" són aquells que oblidant que la gent del poble de Flix no ha mogut mai un dit i que s'han mantingut en la passivitat davant dels problemes del poble, es queixen quan a la televisió mostren la cara més vergonyosa del poble amb informació veraç, contrastada i amb clau de denúncia, es queixen de que mostrin allò que el poble de Flix hauria d'haver solucionat fa anys."


Bé aquí deixo l'enllaç per si voleu anar a llegir-lo:

"Fot angúnia Déu"


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats