Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 30 de desembre del 2009

Flix balla!! Dimarts 29.12.09

Aquest dimarts va ser el meu últim dia de festa i de bon matí ja em vaig presentar a Flix!! i com diu moltes vegades morcete "a Flix sempre estem de festa!!"

Ahir vaig poder veure l'actuació del grup de noies de l'Escola de Dansa Laura!! Sobre les 12:30 del migdia a la plaça l'església ens van fer una demostració de balls nadalencs!!!!! grups de totes les edats! la meva fillola també havia de sortir però va poder més la vergonya que les ganes!!

Un altre any serà!!!!!!
Felicitats a totes!!!!!!!
També tinc un parell de vídeos, a veure si tinc temps i els poso!!!!!!!!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats