Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 16 de desembre del 2009

Rodri Petit!!

Estic escribint un article dedicat al nostre amic Rodri Petit!!!!!!! son moltes coses les que voldria dir i així desfogar-me perquè no hi ha dia que no li dediqui un pensament per ell, per la seva família, pel meu amic Rodri o per la meva Elia!!!!!!!!! aquests cops que ens dona la vida son molt injustos i fan que et plantegis moltes coses!! en viure al 100% el present i deixar de pensar el futur perquè no sabem el que ens portarà aquest!!

El nostre amic kiko, ha fet un vídeo en memòria del nostra company Rodri Petit!! un deixo l'enllaç!! el vídeo és maquíssim i t'emociona moltísim!!



Fa dos anys vaig posar aquest vídeo al youtube de la concentració de motos i aquests dies vaig estar mirant totes les grabacions que vaig fer d'aquell cap de setmana!!!!! quant ho mirava, les llàgrimes anaven soles! no m'ho puc creure!! Rodri petit desde feia uns anys sempre participava als actes moteros de la nostra concentració i amb aquest vídeo podem veure el gran domini que tenia amb la seva moto!! era un motorista de cap a peus!! com el seu pare!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats