Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 3 de desembre del 2009

No són contes... és la vida!! (recomanació d'avui)

Ja l'he acabat!!!!!!!! quina peneta!!!!!!! em feia gràcia cada dir llegir-ne alguns!! quan tenia ganes de fer un kit-kat mentres mirava la tele, allí el tenia esperant-me!!!
ahir em va fer ràbia haver de llegir els últims!! però ha estat una compra molt encertada!!
m'ha agradat molt!!
Hi han contes per tots els gustos! et fan reflexionar, et fan emocionar, et fan riure i fins i tot algun no l'he entés però aquests han estat pocs!! però en general molt bons!!

A mi m'han fet recordar al meu autor preferit el Bucay! de fet, alguns contes que he llegit ja els sabia però en la versió del bucay!!!! o almenys s'assemblaven bastant!!!!!!!

De fet, ja es nota que m'han agradat perquè n'he posat molts aqui al bloquet! i encara en tinc més per posar-ne!! perquè en tinc molts d'anotats com a interessants!!

Així que ja sabeu, si teniu ganes de llegir un llibre interessant......... aquest ho és!!!!!!!

2 comentaris:

enric ha dit...

be Eva, si ja te l'has fet teu....ja tardes en passar-me'l.
Una abraçada!!!

eva_yam ha dit...

oksssssssssss ja te'l passaré! val la pena llegir-lo!!
un petonàssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats