Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 7 de maig del 2009

La Chanel!! La gosseta més vella del món!!

Aquesta és la Chanel i avui és el seu cumple!!!!!!!!!! És la gosseta més vella del món!! 21 anys!!!!!!!!!! és de New york!!!!!!!!!!!

Avui morcete m'ha passat aquestà notícia i m'ha fet gràcia !!!!! així que li dedic aquest post amb ella!!!!!!!!!!

Aquesta notícia em fa ser més optimista!!!!!!!! El meu dandi, al mes de febrer, en va fer 16!!!!!!!! i a tothom que li dius la seva edat es queda paradíssim!!!!!! la veritat es que no em fa gaire gràcia dir la seva edat ja què tothom opina i algunes reflexions m'afecten.

Alguns em diuen:

- 16 anys?????????? uffffffffffffffffff que gran!!!!!!!!!!! així ja li queda poc!! pubret!!!!!!!!!! pubret!!!!!! i després per animar-te et diuen "bé, però es conserva molt bé!!!!!!!!"


Ara ja podré dir que no és el gosset més vell del món i sobretot em dona ànims per saber que em pot durar molts anyets!

Encara que hem de ser realistessssssssssssss i pensar que qualsevol dia ens pot deixar!!!!!! Però de mometn pensarem positiu ja què es conserva motl bé i no té cap malaltia important!!!! solament la vellesa de la seva edat!!!!!!!!!

Un petonàssssssssssssss pel meu dandi!!!!!!!!
t'estimo petitet!!
(amb aquesta foto té els ulls mig tancats perquè s'estava dormint!! jejeje)



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats