Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 8 de maig del 2009

Una lletra maquíssima!! Manu Guix

Fa temps que va pel món de la música (deu ni do la biografia que té) però les seves cançons les he descobert fa uns mesos!!


Havia sentit alguna cançó d'ell però sobretot el coneixia pel seu pas pel programa de "operación triunfo" on ha fet de professor durant bastants anys!

Avui vull deixar la lletra de la seva cançó "Reflexes d'ignorància"; la lletra és preciosa i cada cop que sento aquesta cançó escoltant bé la lletra em fa emocionar! m'encanta!!!!!!!

Aquí deixo un enllaç de la seva web on trobarem el vídeo d'aquesta cançó!!!!!!

__________________________

Viu ... que no m’importa ...
Riu... ningú t’escolta
I Ara... que faràs?
Si ningú no et vol per res, hoo... Si ningú t’obre la porta...
Però has de seguir lluitant, no em diguis que no...
Hi ha massa coses importants, en joc
Tots dos sabem que no es gens bó patir Però és bó haver patit
Tot allò que no acabi amb tu, et farà més fort...

I cada cop que et miro em veig a mi mateix
Com si et tornessis un mirall.
Del que no em puc amagar
Com si l’amor que per tu sento fos una arma, que no sé utilitzar...
Només demano que m’escoltis i que em diguis si m’estic equivocant
O és que ja sóc massa gran
Però és que veig coses que no veus i sobretot, No vull que et facin mal, hoo...
No vull que et facin mal

Ara... que ja ho saps tot de mi
I demà... hoo Demà potser no sóc aquí...
Però has de tirar endavant, amb els teus propis mitjans hoo
És aleshores quan sabré... Si t’he pogut ajudar...
Només el dia que desprès d’un error...et puguis aixecar hoo
Serà el dia en que sabràs, el molt que t’he estimat...

I cada cop que et miro em veig a mi mateix Com si et tornessis un mirall
Del que no em puc amagar
Com si l’amor que per tu sento fos una arma, que no se utilitzar
Només demano que m’escoltis i que em diguis si m’estic equivocant O és que ja sóc massa gran Però és que veig coses que no veus i sobretot, No vull que et facin mal...
Només demano que m’escoltis i que em diguis si m’estic equivocant O és que ja sóc massa gran Però és que veig coses que no veus i sobretot, No vull que et facin mal...

_______________________

M'encanta la part on diu:

" Demà... potser no sóc aquí. Però has de tirar endavant, amb els teus propis mitjans; és aleshores quan sabré... Si t’he pogut ajudar... "

"Només el dia que desprès d’un error, et puguis aixecar....... Serà el dia en que sabràs, el molt que t’he estimat... "

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats