Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 4 de maig del 2009

"La Feria" d'abril a Flix!! 02.05.09

Gràciesss a la Marilu, avui tinc article!! El passat dissabte es va celebrar la Feria d'abril a flix! si, si!!! tal i com ho sents!!
Mira que tenim festesssssss per fer i aquesta no l'hagués esperat mai!! perquè a flix tenim fama de ser molt catalanistes!! però com diu morcete, a flix sempre estem pensant a veure quina festa podem fer!! qualsevol excusa és bona per sortir al carrer i anar de festa! jejeje (i això sempre està bé!!)

Com que no ho sabia, vaig arribar tard i no vaig veure l'espectacle!! L'únic que vaig veure és l'avinguda catalunya molt ben decorda i molta gent pels bars, disfrutant del dia i d'aquesta festa!!

M'han comentat que van sortir els del grup de teatre disfressats per animar la festa i també va vindre un grup per animar la festa!!

Pos eso!! que m'alegro que la gent s'animi a celebrar coses i que deixem estar, almenys per un dia, els ideals polítics i totes aquestes històries que ens fan ser tant separatistes!! sempre es bo compartir les coses!!

Un petonàssssssssssss bloc

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats