Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dissabte, 9 d’octubre del 2010

Bon dia i bona nit bloquet!!

Sembla mentida com passa el temps!!!!!!!!! Ara estava navegant i he vist que l'últim post és del 10 de setembre!! avui és dia 9, casi un mes sense escriure al meu bloquet!!

T'he trobat a faltar per la costum que tenia del meu dia a dia però la veritat és què he tingut tantes coses per fer que m'ha passat volant!!!!!!!!!

Aquests dia a dia han estat molt interessant i tinc moltes cosetes per explicar-te però temps al temps, sense pressa!!!!!!!!

Si tinc temps i ganes, aniré posant reflexions d'aquests dies!!!!!!!! En resum que han estat les vacances més llargues que he fet mai i m'han sentat de conya!!!!!!!!!! de la boda que dir, genial!! vaig disfrutar dels preparatius, del dia de la boda i després del viatge de noces!!!!!!!!!

Pos esoooooooooooo!!! que ara em toca tornar a gaudir del meu bloquet i de les meves cosetes del dia a dia!!!!!!!!!!!

Molts petonetssss bloquet!!


3 comentaris:

Jaume Masip Llop ha dit...

Ei Eva! segurament t'haurà felicitat tothom menys jo, que sigueu molt feliços!!!.

Albi ha dit...

Ostres, i jo també! Felicitats a tots dos Eva.

eva_yam ha dit...

eisssssssssssssss gracietes per la felicitació!!! un petonàssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats