Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 13 d’octubre del 2010

El meu regalet!!!!!!!!!!!!!!! El meu Dandi!!!!!!!!!



Fa temps que ho volia fer!!!!!!!!! quan vaig veure els seus dibuixos vaig pensar, vull un pel dandi!!!!!!!!!!!!! (el què em va encantar va ser el del bobtail, el Nas)
però fins que no vaig patir la pèrdua del Dandi no em vaig decidir!! volia un record d'ell, alguna cosa especial i vaig pensar que aquest era perfecte!!
Així que em vaig posar en contacte amb Gloria i li vaig portar unes quantes fotos del dandi i ella va fer la resta!!!!!!!

Ha quedat maquíssim!!!!!!!!!!! les paraules sobren!!!!!

Ja el tinc ben enmarcat i penjat al meu estudi!!!!!!!!!!
Si algú voleu veure les seves obres d'art, entreu al seu bloquet ja què les té exposades allí!!!!!!!! val la pena entrar a fer una visita!!

3 comentaris:

Gloria ha dit...

Gràcies Eva per deixar-me fer el retrat d'un gos tant entranyable com era el Dandi.

enric ha dit...

Realment ha quedat guapissim!!!

eva_yam ha dit...

gràcies a tu què ets l'artista!!!

Tatooooooooooooo!!! ja ho pots ben dir!! com més me'l miro més m'agrada!!! ja el tinc penjat a l'estudi!!!! jejeje

un petonàsssssssssss i gràcies per escriure!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats