Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 14 d’octubre del 2010

Fotos Antigues de Flix

Fa pocs dies vaig rebre un correu d'aquests en cadena maquíssim!!!! eren fotos antigues de Flix i em va fer molta gràcia veure-les; no sé qui l'ha fet però des d'aquí el felicito!!!!!!!!!!!!!

Bé, deixo aquí les fotos per compartir-les amb vosaltres!!

3 comentaris:

Marià Hierro ha dit...

Molt bones!!! Amb el teu permís les he posat al meu bloc
Marià

Jaume Masip Llop ha dit...

Corrien pel facebook de la mà d'una noia que es diu Fontcalda, a mi també em va arribar el correu, em pensava que me l'havies enviat tu.
Realment són molt bones!

eva_yam ha dit...

Marià!!!! cap problema!! per això estant!!

he volgut fer el comentari que no eren meves perquè el propietari de les fotos no em digui res!

Jaume el correu si que te'l vaig passar jo però no son meves! jejeje
(era un correu d'aq en cadena)

i com què em van agradar molt, no m'he pogut resistir a posar-les al bloquet!!!!!!!

v'ssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats