Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 28 d’octubre del 2010

TOTS SANTS!! Tots cap al cementiri!!!!!!!!

Cada any dedico un article amb aquest dia i aquest any no podia faltar!!!!!!! el proper dia 1 serà TOT SANTS!!!!!! i tal com el defineixen és el DIA DEDICAT ALS MORTS!! tal i com sona!!!


El dia tot sants un dia diferent!!! em va agradar molt la definició que vaig trobar l'any passat per internet: "la festa dels morts, una festa que arriba en un moment clau de l'any, un moment en què la mateixa natura sembla morir"

A Flix aquest cap de setmana, el cementiri estarà viu perquè hi haurà moltíssima gent que s'aproparà a veure els seus familiars, a netejar els nínxols i sobretot a deixar flors!!!!!!
Després és típic que la gent doni una volta pel cementiri i veure a tots els coneguts, familiars, amics que per desgràcia estant allí.
Aquest ja serà el cinquè any que vaig a veure el meu pare!! nosaltres hi anem molt sovint ja què a la meva mare li agrada anar-lo a veure i sempre l'acompanyem!!!!!!!

el 19 d'octubre vam anar ja què feia 5 anyets i la veritat és què el cementiri estava molt net i vaig pensar que ja s'aproximava tot sants ja què és la època que està més bonic el cementiri.

L'altre dia vaig veure que davant del cementiri hi havia una muntanya de terra i vaig pensar que potser arreglaran aquella entrada ja què està en molt mal estat i és un perill per la gent gran ja què hi han moltes pedres i molts clots.



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats