Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 25 d’octubre del 2010

Fira de Mora la Nova - els animalets 24.10.10



















Cada any quan hi vaig és la part que més m'agrada visitar!! els animalets!!

Em fan peneta veure'ls allí tancats però son maquíssims! No anava a fer fotikis però al veure la diversitat que hi havia no em vaig poder estar de fer-ne!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats