Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 26 de juny del 2012

Diumenge 24.06.12 - Ruta per Flix amb la Noa -


Diumenge pel matí vam sortir a caminar!!!!!!! aquest cop no vaig matinar ja què la Noa em va deixar dormir una mica més de lo normal!! (tot un èxit venint per part d'elal) jejejeje




Vam anar a descobrir nous camins que no havíem passat i em van agradar; la llàstima és què van acabar ràpid ja què el caminet es tallava!!!!!!

Moltes ombres vam trobar i la veritat és què t'alegres amb aquesta calor que fa!!!!!!


Al acabar el camí vam voler anar per la muntanya però no vam trobar cap camí que enllaçes per on volíem anar!!!!!!!






Després vam descobrir una sendera que anava pel mig d'un bancal!!!!!!!














Després diran qñue al camp no descobreixes coses interessants!!!!!!! seguint la sendera em va portar fins amb aquest super cotxe!!!!!!!!!!

jejejeje

El primer moment que el vaig divisar de lluny em vaig pensar que arribava a un mas i que hi havia algú!! però quina va ser la meva sorpresa que res de ressssssssssss.......... super cotxe antic!!!!!!



Quina pintaaaaaaaaaaaaa!!!!!!





El més curiós és que després la sendera es feia camí!!!!

Vam seguir per aquesta sendera i vam anar al darrera del meu antic mas!!!!!!!




I allí ja es va acabar el camí!!!!!!!!!

Camp a travésssssssss vam anar a buscar el camí i vam fer la ruta de tornada!!!!!!

Això si, abans de marxar la noa va estar una estona rastrejant olorsssssssss d'animalets!! li encanta!!!!!!!!!!








SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats