Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 1 de juny del 2012

Noa i els seus amics - 31.05.12 -



Com cada tarda la Noa m'estava esperant a casa, esperant la seva hora de caminata!!!!!!!!!!

No vegis lo contenta que es posa quan em veu entrar per la porta!! jejejeje








Està contenta perquè sap que li toca sortir al seu lloc preferit!!!!!! i el més curiós és què em segueix per tota la casa, mirant que faig i que deixo de fer!! jejeje

El què no sabia és què li esperava una tarda divertida!!!!!






Havia quedat amb el Noel i el Brok per sortir ja què feia temps que no ens sortíem junts a caminar.

I a sobre, ens vam trobar a la Nana i el seu amo a la muntanya.

Així que vam sortir tots 6 a caminar!!!!!! van disfrutar molt!!





En un principi la Nana i el Brok no es coneixien però ell es molt sociable i no va haver cap problema!!!

Això si, es notava la confiança!! jejeje La Nana i la Noa anaven molt més juntes ja què estant més acostumades a jugar però la Noa no té problemes!!!!!!!! es feia amb els 2!!!!!!! jejejeje






Era guapo sortir amb 3 gossos, hagués sigut una passada trobar-nos al meu germà amb el Buck i el Black!! jejeje

ahhhhhhhhhh i com no, el Fox també!!!!!!







Un dia hauríem de fer una trobada senderista de gossos!!!!!!!!!! jejejeje

m'encantaria!!!!!!!!!!!!









Va estar molt bé!! feia moltíssima calor però vam intentar anar per raconades d'ombra per a no patir tanta calor.










 Em va agradar aquesta sortida!! veure'ls disfrutar als gossets d'aquesta manera val la pena!!!!!!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats