Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 21 de juny del 2012

Felicitats!!!!!!!! Avui fas 5 anys!!!!!!! 21.06.12

Avui és un dia especial per aquest bloquet!!!!!!!!!


Fem  5 anys!!! 


Tal dia com avui començava amb el meu primer article!!!!!!!




Bé, tot s'ha de dir el meu món pels blogs va començar a un altre blog més íntim, al març del 2006!! tenia la necessitat d'escriure i desfogar-me  ja què feia pocs mesos que s'havia mort el meu pare i això va fer què m'animes a escriure per treure la meva tristesa!!!!! 


Amb aquest blog ha estat diferent!! hem tingut de tots els colors!!!!!!! el meu dia a dia!!!!!! durant 5 anys m'han passat moltes cosetes i també podria dir al meu voltant!!!!!!! 


També al veure molts blogs i visitants flixancos em vaig animar a posar notícies de Flix ja què això sempre interessa a la gent!!!!!!! 


En definitiva un blog que al llarg dels anys ha anat sobrevivint al meu dia a dia!!!!!!! 


No sé, m'agrada dedicar cada dia, una estona al meu blog ja què em motiva això d'escriure i navegar per donar vida amb aquest blog!!!!! 




Anys navegant amb aquest bloquet!! amb moltes històries variades: 








Reflexions meves!!

moments tristos!! 

Reflexions de la vida!

Els records del meu pare!! 

l'enyorança de moments especials!! 

Contes!

Notícies flixanques!!

Fotos de flix!!

Fotos antigues de Flix!! 

Fotikissss de les sortides amb la Noa!! 

Gossets!!

Preocupacions!!

La meva Noa!!

El meu morcete!!

Els super pastissos de morcete!!

La meva mare!!

la meva família!! 

Els meus amics!

Cosetes blocaires!! 

Xorrades que trobo!!

música!! 

vídeos divertits!!!!!!! 

Sortides senderistes!!

Flix i més Flix

la Ribera d'Ebre!!

i com no............ el DICCIONARI FLIXANCO!!! 

En definitiva i tal 
i com diu el meu propi bloc!!!!!!!!
les cosetes del meu dia a dia!!!!!!!
el què per mi és interessant al meu dia a dia!!!!!!!!! 



Aquest és ell!!!!!!! 
Un bloquet que al cap del temps m'ha fet estimar-lo i l'intento cuidar al màxim!!!!!
I solament em queda dir...................


a tots els que dia a dia
navegueu pel blog!!!!!!
Tant els que us doneu a conéixer com els anònims!!!!!!!! 
i també donar les gràciesssssssssssssss
als 44 seguidors del blog 

















7 comentaris:

Unknown ha dit...

ARA SIIIIIII.......... FELICITATS 5 ANYETSSSSSSSSS!!!!!!!!!

Anònim ha dit...

felicitatsss!!!i per molts anys mes wapi :)

Anònim ha dit...

la del damunt soc yo eva la sisa jajaja me olvidat d firma jajajjaa

Anònim ha dit...

FELICITAAAAAATS(primera vegada que felicito algo no fisic)bueno haviam si saps qui soc.ay mare! ay mare! ay mare!

eva_yam ha dit...

jajajaja gracietesssssssssssssssssss a tots!!!!!!!!

Gràciesssss moniiiiiiiiii, sisaaaaaaaaaa i em penso que l'últim missatge podria ser radio patio!!!! jajajaja

perquè l'avia que conec que diu això de "aiiiiii mareeeeeeeeeee" no té internete!!!!!!!! jejejeje

Anònim ha dit...

EVA continua aixi est unica un petonaaaaaaaaaaaaaaaas
molt be noia

eva_yam ha dit...

gracietesssssss anònim pel missatge!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats