Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

divendres, 29 de juny del 2012

Passejant o Perduts??? - Algú els coneix?? - 28.06.12


Ahir per la tarda passejant per la muntanya vaig veure aquests dos gossets!!


En un primer moment vaig pensar "s'han perdut" 


però després d'observar-los no ho semblava pas!!! 


portaven una estona amb aquest bancal descansant i no es veien preocupats!! 


Quan em van veure ni es van moure!!!!! solament un va moure la cua i tenia ganes de vindre però l'altre gosset no el va deixar!


Algú els coneix?????????????''' 


Semblaven germans!!!!!!!!! exactament els vaig veure al bancal del davant de la bassa les clotxes!!!!





L'hora les 20:30 de la tarda!! 

on hi ha la bifurcació de camins, el bancal de la dreta!!!!! 


Jo crec que son d'alguna masia propera i van sortir a fer una volta perquè es notava que el terreny el coneixien!!


Quan em vaig intentar a propar, van marxar!!!! i ho van fer direcció al mas trencat!!!!!! 


Agraïria que si algú sap de qui son i els ha vist altres cops, m'ho digui!!!!!! així em quedaria més tranquil.la.

Espero la vostra col.laboració!!!!!!!! 


Gràciesssssssssssssssssssssssss



SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats