Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 28 de març del 2013

dimarts de tristor


Dimarts vaig escriure això pel facebook:

Dia trist x mols motius!! Ha estat el meu últim dia d feina encara q dijous he d.anar a veure ls meus companys!! Em volia acomiadar x telèfon dels meus companys d feina d Barcelona i no m.he vist capaç!! també volia trucar als companys d fàbrica x donar molts ànims i de pas dir un adeu laboral!! potser soc molt bleda de prendre.m les coses així però son 17 anys compartint moltes hores amb aq companys!! n.he vist marxar a molts companys, també he tingut d viure adeus x sempre!! (com el del Sr. Mariano o el d Vicenç) pero avui em toca dir adeu a mi!! Sé q tot anirà bé i q soc forta i q d.aqui uns dies estare millor perq he d fer moltes coses q em motivaran!! pero avui estic trista xl q he viscut, tinc ganes d plorar!! trista x mi i x tots aq companys d fabrica q ahir van veure el seu nom a una llist@!! no hi ha nom x definir aq fet!! on es el factor humà d.Ercros?!? una mica d respecte x la gent afectada!! hi han moltes formes d donar les notícies dolentes pero aq no té nom!! molts ànims a tots els afectats i q ar@ començaran la seva lluita particular!!

I em va encantar veure tots els missatges de la meva gent donant-me ànimsssss! solament he de donar les gràciesssss! em va agradar sentir-me acompanyada!!


SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats