Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 12 de març del 2013

Reflexionant sobre els canvis -13.03.13 -



Aquests dies la meva ment treballa moltíssim!! tot el dia estic donant voltes a possibles camins que s'obren !!

Em faig preguntes com què em depararà aquest futur immediat!!!!!! si realment és bó o no per mi!!!! si en tinc ganes, del què puc fer i deixar de fer, etc....

També he de dir que em sento cansada! això és monotema; ja sigui pensant sola com acompanyada!!!!!!! tinc ganes que arribi el final.

No sóc persona de grans canvis i cada cop que es presenta un al meu davant, em fa respecte i li dono mil voltes!!!!!!

Ara mateix sento que tinc un futur incert com la resta de flixancos que estant passant x la mateixa situació que la meva!!



Tots estem en la nostra lluita particular!! alguns acabaran molt bé i altres no tant!!!!!

Sempre sóc molt optimista però aquest cop no ho puc ser, he de ser realista i preparar-me pel canvi !!!!!!

Així que seguirem esperant que ens donin la notícia final!

Però tinc clar una cosa, que sigui el què sigui m'ho prendré de la millor forma!!

Com em diu morcete, sempre es tanca una porta per obrir-ne una altra de millor!!!!!!




SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats