Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 16 d’octubre del 2007

2 anyets sense tu!!!

Sembla mentida com passa el temps!! Avui fa dos anys que ens vas deixar i la veritat es que es fa dur pensar-ho i sobretot viure amb el teu record i no pas amb la teva presència!

Volia publicar un article dedicat a tu, com una mena de carta que t'escric al més enllà però la veritat m'ha quedat molt llarga!! 4 fulls ni més ni menys i naturalment ha estat una carta molt profunda i crec que me la quedaré per mi mateixa!! No la posaré ja que es bastant trista i molt personal!!

==============================================
Per tant, posaré algo més positiu!! Una cosa seva!! Aquest dies remenant per les fotos antigues i per les cosetes que tinc del papa ......... vaig trobar aquest escrit i em va fer gràcia llegir-lo!!

És un acudit!! El meu pare no era d'explicar acudits, més aviat d'escoltar-los però aquest el va llegir amb alguna revista o amb algun periòdic!!

No sé!!! es com si el veiés, sentat al seu escriptori i llegint el diari i segur que va veure aquest acudit i va pensar en copiar-lo per així ensenyar-lo a la família o als seus amics!! jejejejej segur que va ser així!!

Perquè amb ell li passava com a mi ......... no els sabia memoritzar!! Sempre hem estat molt negats amb això dels acudits!! Te'ls expliquen i al cap de 20 minuts no te'n recordes!! Jejejee

Per tant, aquí deixo el seu acudit!! I sobretot deixo la seva lletra! Com podreu comprovar tenia una lletra maquíssima, amb ella ho deia tot!! Una persona dolça, serena i segura d'ella mateixa!! O sea........... el meu PAPA!!!!!!!!!!! Jejejejeje

Des d'aquí t'envio un petó ben gran i dir-te que et porto dins al meu cor!
T'estimo Papa!!!! Muaaaaaaaaaaaaaaa


Bé, bloc!! Un petonàssssssssssssssssss!!
Cuida'm l'acudit del meu pare!

1 comentari:

enric ha dit...

Hola Eva!!
molt bonic el teu comentari sobre "lo Papa ". Avui és un dia assenyalat, però no més plé de records que els altres dies de l'any. Sempre el tenim present i una prova és el teu escrit.
Be, ha estat un acudit molt bo i molt real, però encara ho ha estat molt més llegir-lo "de puño y letra" del Papa. Ja sé jo de qui ens ha sortit aquesta afició a escriure.......però ens manca molt camí per arribar a la seva alçada!!
Una abraçada!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats