Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 16 d’octubre del 2007

Sangre azul!! No eres nadie!!

ostresssssss que fort!! sense voler l'he trobat!! Sangre azul!! un dels millors grups de Hard Rock espanyol!! quants records!! 12 o 13 anys tenia quan la vaig sentir per primer cop!! m'encantava la lletra i la cançó!! em recorda a la meva amiga d'infància Sonia!! el seu germà amb aquella època era heavy i tenia tota classe de música d'aquest estil i vulguis que no...... ens va fer que ens agradés aq estil!! això si, a mi el que més m'agradava son les balades heavys!

i aquesta ens encantava!! la vaig arribar a escoltar ufffffffffffff moltíssimes vegades!!
Ahhhhhhhh també he trobat una web dedicada amb aquest grup!!

Aquí us deixo el video d'aquesta cançó!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats