Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 24 d’octubre del 2007

Un petit concurs!! Qui i on està feta aquesta foto???

El meu primer concurs!!
a veure si algú em fa cas!! tant mirar el bloc i ningú em deixa res!! jejejeje

Sabeu quin lloc és aquest???
I aquesta nena de la foto, qui es???

vinga a veure si us animeu!!!

Us donaré una pista!!
És un un lloc de pas, és a dir segur que hi passes molt sovint!!! ahhhh i antigament tenia alguna coseta blanca!! jajajajajaja


Vinga!!!!!!!!!! ànimsss i a contestar!!!

9 comentaris:

enric ha dit...

Hola!!!
el lloc jo ja el sé, però em manca la noia. Crec que sé qui és, però........m'ho pensaré una mica més.
Una abraçada!

eva_yam ha dit...

ànims!!
bé, si saps el lloc ja el podries dir!! i la noia si te la mires bé ho sabràs!!

un petonàssssssssssss

P.D.: vinga que s'està acabant el plaç per contestar!! tinc el correu ple de tantes respostes que he rebut!! jajajajaja

enric ha dit...

Bé, jo diria que la noia és la Marisa. El lloc no el dic perquè donaria pistes als concursants i no és correcte.
Felicitats pel concurs i per la gran acceptació que esta tenint.
Endavant!! això et dóna força per fer-ne més.
Una abraçada!!!

eva_yam ha dit...

Bé, aquest concurs també deixaré la resposta el dilluns!!

ahhhhhhh i donaré una pista important: no és la Marisa!! jejejejej

apaaaaaaaaa a seguir pensant!! jejeje

enric ha dit...

Jope!!!! doncs m'ho poses difícil. però és podria dir Montse?????
Be, ahi queda!!!

Anònim ha dit...

No es diu Montse, és una cosina teva que respon a les inicials E.P.,fa molts anys que no viu a Flix.
Adéu!!!!!!!

eva_yam ha dit...

jejeje aquest anònim va molt ben encaminat!! m'espero una mica a donar el resultat! unpetonàsssssssss

i gràcies a t@ts per participar!!

eva_yam ha dit...

Resultats del concurs!!!

bé, primer que tot gràcies per concursar!!

Ha guanyat l'anònim que ha dit E.P.!!

Aquesta foto està feta al barri! Tots els que hem viscut al barri, sempre li hem dit "a la barana blanca" ja que antigament hi havia una barana blanca!! actualment encara està però em penso que està de color verd!

I la nena de la foto es una cosina meva i les seves incials són aquestes E.P.!!

Pos eso!! ja ta!!
Felicitats anònim!!
has guanyat un petonet virtual!!
muaaaaaaaaaa muaaaaaaa

jejejej
fins la pròxima!

Anònim ha dit...

Hello¡¡¡

hola aparato.....
no se qui es peró si el lloc, es la carretera de ribaroja cruilla per pujar als 4 camins, la casa del radere es la de Pitoi.

jejeje

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats