Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 16 d’octubre del 2007

Sabeu quin lloc es aquest??


















Això és la pena!!!!!!!!!!! jajajaj no vull dir que faci pena!! jejejeje i es diu així!! és un lloc de Riba-roja d'Ebre molt maco!!
La roca que es veu a l'esquerra li diuen la pena! El mirador de La Pena!!

Aquesta foto és molt antiga, ahir regirant per les fotos que te la meva mare, la vaig trobar!! em va fer molta gràcia veure com ha canviat!! I avui he decidit penjar-la al bloc per a compartir-la amb vtres!

Bé, els figots segur que us ho explicarien millor que jo la història d'aquest lloc així que ho deixo aquí!
Ahhhhhhhhh i em deixava el més important......... el motiu perquè he posat la foto és perquè una d'aquestes cases era del meu avi, aquí va néixer el meu pare!! (la meva familia paterna son de Riba-roja!! o sigui que sóc mitg figota!! jejeje) Em penso que és la tercera o quarta casa començant per l'esquerra!!

Un petonàsssssssss bloc!!

2 comentaris:

enric ha dit...

Un lloc molt bonic de Riba-roja. I ara esta molt ben arregladeta i hi han molt bones vistes des de la roca.
Si no ho tinc entés malament, la mateixa casa de la pena, era tb del papa.
Una abraçada!!!

eva_yam ha dit...

Siiiiiiii tens raó!! aquest migdia parlant amb la mami m'ho ha dit!! i el papa no va néixer amb aq casa de la pena sino a la casa del tiet ceferino (on estava la fusteria)

Ahhhhh i també m'ha dit que la casa de la pena era la núm. 11 però no sé exactament quina es!

V'sssssssssssss

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats