Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimecres, 31 d’octubre del 2007

"El parque del barri" Flix



Abans de començar a parlar d'aquest tema ja sé que es diu "parc" però sempre li he dit "parque" per tant així l'anomanaré al meu article!!

Aquests dies he canviat una mica les meves costums!! Vaig caminant a la feina!! Jejeje si si!! Bé, solament per la tarda!! (20 minuts d'anada i 20 min de tornada, això sí...passejant tranquil.lament)

El primer dia se'm feia estrany caminar per allí!! i me'n reia sola ja que pensava "tenint cotxe i moto.........i mira caminant!!" jejejje però ja fa temps que em vaig proposar anar a caminar i sempre ho deixo una mica i ara m'he decidit!!

Els dies que farà bo ............ aniré caminant a la feina!! Així segur que hi vaig! Jejeje

Bé, i tot això ho explico perquè l'altre dia vaig posar una foto del parque del barri de fa molts anys; i ara, aquests dies he pogut comprovar l'estat amb el qual es troba!! Ufffffff i no vegis!! Fa plorar!!

Bé, ja no es pot dir parque simplement li podríem dir "un descampat" solament queden els bancs de pedra i ja està!! Això sí, té molta vida!!! L'altre dia vaig contar 25 gats jugant pel parque!! Jejejejeje (algú els hi deu donar menjar i per això estaven tots allí)

Així que he decidit penjar una fotos del que queda d'aquest lloc per a què us pugueu fer una idea del lloc del qual estic parlant!!

Fins aviat! Un petonàsssssssssss bloc

1 comentari:

Anònim ha dit...

You could easily be making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat seo software[/URL], It's not a big surprise if you don't know what blackhat is. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood ways to build an income online.

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats