Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dilluns, 29 d’octubre del 2007

Una moto ben original!!

L'Alex m'ha passat aquest article que ha trobat navegant!! està de conya!! sorpren com una persona pot fer una moto d'aquest estil!! li ha quedat molt guapa!! i les hores que s'ha passat fent-la!! dos anys i feta tota a mà!! val la pena veure el video!! aquí us deixo el video i l'article de portalmotos!!


Article de PortalMotos
Daniel Echeverría emprendió esta aventura hace ya más de 5 años, dos años para diseñar y construir una moto única en el mundo, que ha aparecido en muchos programas de televisión de diferentes países, reconocida como la obra de un artísta, donde todos los detalles, que llevan horas observarlos, fueron fabricados a mano, sin recursos y con una combinación de mucho talento y dedicación.

Los últimos 3 años, Daniel los ha empleado para recorrer el mundo, ya llegó al que consideraba su primer destino, que era el castillo de Camelot en Inglaterra, lugar de procedencia de la leyenda del rey Arturo, personaje en el que se fundamenta toda la temática de personalización de la moto.
La moto ha sido reconocida como la obra de un astista por programas tan prestigiosos como el Discovery Channel (American Chooper que muchos de vosotros conocereis), la Fox y muchos más.

En estos momentos se encuentra recorriendo España, si deseas que se acerque a tu ciudad o pueblo, tan solo debes de contactar con él, podrás disfrutar de una persona que encierra mucho más que el personaje en el que se convierte cuando se sube a su moto. Saber estar, conversación inteligente y buena persona es lo que hemos podido constatar de forma personal de Daniel. Solo precisa un colchón para dormir y un lugar para aparcar su montura, así se va desplazando por el mundo este argentino de Rosario que esta viviendo una maravillosa aventura a costa de muchos sacrificios de vida personal y familiar, pero es que, solo se vive una vez...

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Muaaaaaaaaaaa veig que t'agradat l'article,es una moto molt xula,espero que els hi agradi a tota la gent que entri al teu blog,com jo..............que ja veus que entro............que no m'oblido............ohhhhhhhhh.................quin blog mes bonic............ohhhhhhh.......ohhhhhhhhhhhh.........jejejeje,mua t'estimo molt!!!!!!!!!!!

eva_yam ha dit...

jajajjaja que becil eres!!! ja sé que t'agrada no cal que te'n riguis del teu morcete!!

ja saps que intento cuidar el meu bloc i de tant en tant poso coses interessants i d'altres xorrades ja que m'agraden!! jejejeje

apaaaaaaaaaaaaa a cascarla!!! (tal i com diu un anònim!!) jejejeje

Anònim ha dit...

Oye, perdona pero lo de "a cascarla !!!" es cosa mia y no puedes usarlo asi como asi. Pero bueno, esta bien que la uses para contestar a ese chico un tanto pelotilla que te escribe. No serà que ese busca alguna cosa??
Bueno, la moto muy bonita y original. Un buen articulo.

A cascarla!!!!

enric ha dit...

Eiiii!!!! molt guapo el teu article de la moto i força difícil de fer-la, no?? Be, a cadascú li pega per on pega.
Lo cert és que és molt bonica!
Fins aviat!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats