Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dijous, 25 d’octubre del 2007

Qui és aquest nen o nena de la foto???


Vinga!! estic molt animada!! :):)
Estic contenta després de veure tantes respostes del primer concurs !! jajajaja

De moment solament ha participat una persona!!! (que penita!!) espero que s'animi algú més!

Així que, com a persona optimista que sóc, vaig a per la segona foto!!

Qui és aquest nen?? o aquesta nena??

Vinga us donaré una pista!!

és algú de la família!! algú que li teniu molt de carinyo!! li diuen la "Predi"!! jajajaja

apaaaaaaaaaa!! fins després!! mua muaaaaa

10 comentaris:

enric ha dit...

Hola Eva!!!
la foto esta feta al pati de la casa del concurs anterior. En quan al nen o nena, em sembla que estàs una mica equivocada. Jo crec que és nen i que el cotxet es va cremar en un incendi.
( ara la pilota és a la teva banda )
Una abraçada!!!!

Anònim ha dit...

Hola Eva!!
he entrat al teu blog amb Enric. Molt bonica la foto, però jo no tinc ni idea de qui és.
Un peto!!

Joa

Anònim ha dit...

Hola!
la foto esta muy bien y parece que ha llovido desde entonces. La verdad me gustaria poder participar, pero no se quien es. De hecho no se ni quien eres tu.
Pero como me gusta pasear por esto de los blogs, pues he encontrado este.
Felicidades por tu concurso y te deseo que participe alguien.
A cascarla !!!

enric ha dit...

Eva, hem mirat la foto i no és noi, sinó noia, tens raó.
Una abraçada!!

eva_yam ha dit...

jajajajaj!! ostres quina sorpresa!! quanta gent responent als meus concursos!!

gracietes!!!!!!!!

de moment deixaré la incògnita fins dilluns!! així és farà més interessant l'espera!! jejejeje

pista!! aneu per bon camí!! jejejej

enric ha dit...

Sí, això és va posant interessant. Veig que fins t'escriuen anònims!!
Una abraçada!!

Maria José ha dit...

No desvetllaré qui és, l'únic que et diré és que de "predi" només n'hi ha una (ho sento) i no és la de la foto.
Una abraçada

eva_yam ha dit...

jajjajaja ufffff quants comentaris!! esperaré a què participi l'enric i després ho diré qui es!!

Segueixo dient que li diuen "predi"!! jajajajaja

apa!! a pensar una mica més!!

Anònim ha dit...

no es un niño........es una niña.........LA NIÑA DL EXORCISTA!!!!jejejeje MIRA LO QUE HACE LA COCHINA DE TU HIJA!!!!!

eva_yam ha dit...

Bé!! primer que tot moltes gràcies a tots per concursar!!

Resum del concurs!

Enrique: una noia
Joa: ni idea
Anònim: ni idea
MªJose: una noia que no es la Predi
Anònim: la niña del exorcista!!

Bé, com podreu comprovar!! ningú ha dit un nom!! Que triste! jajajajja

La que més s'ha apropat es MªJOse! que semblava que sabés qui era però al no dir nom queda en blanc!!

O sigui que no puc donar cap guanyador!! ohhhhhhh que penita más grande!! jejejejeje

Bé, vaig a desvertllar qui era la de la foto!!

Sóc jo!! la Eva!! La foto està feta a la casa del barri, la primer que van viure els meus pares!!

El cotxet no es va cremar!! (tato el cotxet que es va cremar va ser el de l'alex)

I naturalment, em diuen la predi!! tota la family!! elque passa es que ho diuen en silencia perquè els hi fa vergonya! jajajajaj

Apaaaaaaaaaaaaa
moltes gràciesssssssssss per concursar i fins el proper concurs!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats