Visitant número......

Pels visitants del bloc: ............................

........ Benvingut a l'espai d'Eva_yam!! les cosetes del dia a dia!!! espero que t'agradi navegar una estona per aquí!!! "Els teus pensaments i les teves emocions configuren la teva vida"!!!...si vols contactar amb mi.... escriu a.... eva_yam@hotmail.com .....

dimarts, 16 d’octubre del 2007

I aquests......sabeu qui son???

jejejejej com ja t'he dit abans he estat remenant fotos antigues i en posaré unes quantes perquè em fa gràcia!! són molt maques!

Aquesta em va fer molta gràcia!! son els meus germanets i els meus cosins! bé, a veure si miro la foto i us dic exactament com estant sentats!!

ahhhhhh i se suposa que aquesta foto es va fer quan van anar a una boda!! (això és el que m'ha dit la meva mare)

A veure, començant per la dreta.......... primer està Fco!!! que maco ell, la cara em sonava però no sabia que era ell!! després bé la meva cosina Manolita, la seva carona la vaig conéixer ràpid!! després bé la meva teta que per cert està maquíssima i després aquell que fa una carota és el meu germanet Enrique (alias Tato) i l'altra noia no sé qui es! la meva mare m'ha dit el nom però com que no la conec no me'n recordo!!

Bé, aquí deixo aquesta foto pel record!!
un petonàsss bloc!

1 comentari:

enric ha dit...

Molt guapa la foto!!!
jo no recordo que hi feiem, però de ben segur que era alguna cosa així. La ùltima noia de la foto, es diu Montse i ja et diré qui es.
Una abarçada!!!

SendersFlix

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:

vols enviar-me un correu privat?? escriu a:
eva_yam@hotmail.com
visitor stats